5 tipp, hogy vállalkozása sikeres legyen a digitális térben

A digitális átalakulás kulcsfontosságú, de a „digitális jelenlét” nem feltétlenül jelenti egy teljes multimédiás weboldal felépítését, vagy a fizikai vállalkozás bezárásának kockázatát. Vannak megoldások, amelyek segítségével a vállalkozások gyorsan fejleszthetik vagy finomíthatják tapasztalataikat a digitális kereskedelem terén, akár van már megalapozott webes jelenlétük, akár nincs.

Forrás: CyberSource

Forrás: CyberSource

A CyberSource alábbi tippjei az üzleti vállalkozások online jelenlétének elindításában és a már meglévő online jelenlét aktuális trendekhez való igazításában nyújthatnak segítséget:

1. Digitális jelenlét létrehozása

Hozzon létre egy egyszerű weboldalt az ügyfelek eléréséhez! Számos kulcsrakész megoldás érhető el, de érdemes figyelni arra, hogy olyan weboldalszolgáltatót válasszon, amely kompatibilis fizetési rendszerével, hogy könnyű legyen kialakítani az online fizetést.

2. Használja ki az e-kereskedelem lehetőségeit

Hozza ki a legtöbbet üzleti weboldalából! Ha az eddig elsősorban marketing célokat szolgált, adjon hozzá e-kereskedelmi funkciókat, tegye elérhetővé az online fizetést..Ez nem csak a meglévő ügyfelek elérésében segítheti vállalkozását, hanem megteremti a lehetőséget az országos, vagy akár világszintű terjeszkedésre is.

3. Használja ki az alternatív digitális fizetési lehetőségeket

  • Digitális számlázás: Még a nagyobb kereskedőknek is kihívást jelenthetnek az ügyfelek telefonon feladott megrendelései, miközben az üzletek zárva vannak és a munkatársak otthonról dolgoznak. Egyszerű digitális számlázási megoldással az eladók e-mailben küldhetnek ki számlákat, amelyek egy linkre kattintva lehetővé teszik az ügyfelek számára az online fizetést és a termék későbbi átvételét, ami segít az eladónak gyorsabban megkapni a termék ellenértékét. Ez egy remek lehetőség a szolgáltatást nyújtó vállalkozások számára is – legyen szó készülékek javításáról vagy online közvetített jógaórákról.
  • Virtuális terminál: Lehetővé teszi az eladók számára, hogy telefonon vegyenek fel rendelést, és azt online értékesítési ponton keresztül dolgozhassák fel.
  • Mobil POS terminál: iOS és Android mPOS alkalmazás használata során elegendő a fizetendő összeget beírni, aláírás nem szükséges, ami ideális a mostani érintésmentes fizetési elvárások tükrében.

4. Gondolja újra pénztári tapasztalatait

Azon vállalkozások számára, amelyek a fizikai üzletben vásárló ügyfelektől függenek, kritikus jelentőségű az ügyfelek és az alkalmazottak biztonságának megőrzése. A CyberSource Secure Acceptance Hosted Checkout elnevezésű biztonságos online fizetési megoldás felhasználásával egy autóipari szolgáltatási lánc lehetővé tette az ügyfelek számára, hogy a szolgáltatásokat helyben foglalják le és a telefonjukra küldött link segítségével fizessenek. Ezt az új, érintésmentes kereskedelmi élményt egy hét alatt integrálták szolgáltatásaikba, amely elősegítette az üzleti tevékenységek folytatását, növelte az ügyfelek elégedettségét és az alkalmazottak biztonságát.

5. Fizessen most, vegye át később

A helyszíni átvétel és kiszállítás kialakítása kritikus jelentőségűvé vált a kis- és nagyméretű kereskedők számára egyaránt, mivel fenntartja a készletáramlást és a foglalkoztatást. A CyberSource e-kereskedelemi fizetési megoldásai lehetővé teszik a kereskedőknek, hogy érintésmentes helyszíni átvételt kínáljanak.

Forrás: piacesprofit.hu

Hozzászólások